FRUKOST

Helt otroligt, både jag och Mamma sov över idag och vaknade vid elva och då var det försent att sticka iväg till skolan eftersom jag bara går till halv tolv.
Finner inga ord för hur mycket jag behövde den här sömnen, känns så otroligt skönt.
Nu har jag precis käkat frukost och ska klä på mig och hjälpa till lite hemma och sedan packa inför Gymmet, drar dit med Miriam i eftermiddag och tar en heldag med henne.
Ännu senare ska jag dra med henne på en powerwalk med stavar, en bra bit ska vi gå okså så idag blir det en sån här dag till att enbart ta handom sig själv. Väldigt viktigt för oss människor för att få ny energi osv.
Skriver mer sen! :-)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback