"LYCKA ÄR ALLA FINA GÅVOR MAN FÅR CHANSEN ATT TA FÖR SIG AV I LIVET."

Varit hemma en litenstund nu, stack efter matten för jag orkade verkligen inte vara kvar i skolan. Sånna dagar har alla och idag blev det min tur.
När jag gick så bestämde jag mig för att ta ensväng till Louise och gå ut med Olle och så blev det, stannade enstund efteråt och pratade med henne och hennes Mamma ettag.
För enstund sen var jag i Mormors gamla lägenhet till Mamma å Moster som höll på och plocka förfullt, fick sjuss till Donken efteråt av Farmor och nu är jag hemma och har precis gjort en jordgubbsmilkshake och ska sätta igång käk till Antonia så hon får äta innan vi beger oss bortåt.
Finner inga ord för hur taggad jag är inför morgondagen, blir massa Festligheter med enbart bra folk och fira Melissa som fyller 18. Sen på Lördag blire ÄNNU mer Festligheter för min å Melissas del för då blire en Krog runda och dansa loss å umgås med folk. Hur jävla bra som helst så det blir full fart hela helgen!! :-)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback