PLUGG DAGS

Precis kommit hem efter att ha varit i skolan och ensväng på stan med Agnes.
Gick igenom Nationella i svenska idag så nu ska jag sätta mig och plugga i några timmar innan jag drar till Delsbo och umgås med Jonas och Elias.
Somnade halv fyra igår eftermiddag och sov hela natten till klockan sju imorse, såhimla skönt det var efter att ha dygnat dagen innan. Fick sova ut riktigt ordentligt och blev äntligen en morgon då jag kunde ta det lugnt innan jag skulle iväg till Skolan.
Plus i kanten med denna vecka, sovmorgon resten av dagarna!
Uppdaterar mer sen :-)

 


Kommentarer
Postat av: matilda

fin du är! :)

2013-01-15 @ 21:55:48
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback