22 JANUARI

 



Hallådär!
Sitter på engelska lektionen och väntar på att Kerstin är klar med genomgången, skönt att hon är tillbaka igen så det går lättare att styra upp det jag jobbar med i Engelskan och svenskan.
Innan den här lektionen hade vi svenska och gick igenom 2 till kapitell till Nationella som vi snart sätter igång med, småtaggad är jag men det känns tveksamt om jag kommer fixa det men ska verkligen kämpa så gott det går så jag klarar det eller åtminstone får hälften rätt.
Det här är min sista lektion innan jag slutar, då drar jag hem å lagar mat innan jag sticker ner på Stan och tar bussen till Delsbo där jag kommer spendera min eftermiddag & kväll.
Sjukt taggad till Helgens Festligheter så jag håller tummarna att den här veckan går såfort som möjligt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback