MIN HELG

Ber om ursäkt för dålig uppdatering sen igår men har haft fullt upp sen jag kom hem ifrån Gävle.
Har haft en super helg med några av dom bästa, stort plus på fredagskvällen å natten för allt skoj. Käkade god middag, solade solarium, en runda på stan i Gävle, dansade loss, prata goja, öste och skratta som en tok osv..
Såhimla skönt att vara borta från Hudik, man känner otroligt snabbt hur behövligt det är ibland.
På lördagen altså igår, blev det stan ensväng, solarium och Donken käk innan vi packade ihop och tog tåget hem.
Var hemma i Hudik igen strax efter 6 igår kväll och hann inte innanför dörren förens jag skulle iväg igen.
Gick till kusinerna för att Frida & Daniel var där, vi gick vidare allihopa till farfar och drack lite vin och pratade om en heldel.
Senare på Kvällskvisten mötte jag Miriam som jag inte haft tid att ha umgåtts med på ettag, så vi bestämde oss för att köra en sleepover i pappas lägenhet nu när han är i utlandet i 5 veckor.
Hade en trevlig kväll/natt med flum å massa skratt!
Idag har det okså varit fullt upp, när vi vaknade städade vi undan och softade lite innan jag åkte iväg till mormor.
Äntligen är jag hemma och ligger i badet och slappnar av och försöker ladda upp för en ny Skolvecka, har en massa plugg framför mig eftersom vi har nationella nu till veckan som jag tidigare nämnde.
Slänger in något inlägg senare igen, puss!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback