NATTMYS

I förra inlägget som jag skrev om sammanfattningen år 2012 och om mina nyårslöften så skrev jag bland annat att jag skulle börja ta tag i mig själv och ha mer ensamtid osv.
Ganska direkt fick jag överskottsenergi och bestämde mig för ett varmt bad å bara mysa till det lite extra för mig själv. Nu sitter jag med hårinpackning i håret och tänker sitta med det ettag, eftersom inte jag somnar förens sent så har jag även bestämt mig för att fixa mina tummnaglar och tillsist ta en skön promenad runt området och filosofera för mig själv enstund. Riktig behövlig natt och imorgon mot Kvällskvisten blire att åka till Delsbo igen.
Det är ett utav de som får mig att tänka bort det som gör mig ledsen och istället fokusera på endel av det som gör mitt liv till en mening och får mig att må bra.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback