NEW IN

Hallådär!
Precis hemkommen efter en Stan runda med Antonia, gick runt och pratade med folk, blev lite shopping och sen var det inte så mycket mer en så.
Riktigt nöjd med mina köp och nu ska jag fixa något att äta innan jag å Mami drar å hälsar på Mormor ensväng. 
Ikväll blir det att fira Farfar med släkten, därefter ska jag umgås med Billy om han blir kvar på Stormyra över natten. Annars ska jag träffa Tobbe ensväng innan jag sätter igång med nya Gelé naglar som inte blev av igår.
Det här var altså sista dagen av ledighet för imorgon sätter skolan igång, var taggad men nu kan jag inte säga att jag är det direkt, menmen.. får ta det som det kommer, slutar ju tidigt satt! :-)

 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback