SAMMANFATTNING OSV.

I det här inlägget har jag kopierat som en sammanfattning av 2012 och skrivit ner 10 av mina nyårslöften, nu jävlar taggar jag inför det här året och håller tummarna på att det blir det bästa.


2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det gjorde jag verkligen. 
 
Hur har ditt 2012 varit?
Väldigt upp och ner, det har kommit perioder då jag drunknat i tårar, tappat bort mig själv totalt osv men endå så har jag även varit med om mycket bra saker och lärt mig en heldel om livets mening.
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Det hoppas jag verkligen.
 
Blev du kär i år?
Nej
 
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
Nyårsafton den 31/12 och sen massa roliga stunder å festligheter med king umgänge som jag inte direkt kan sätta något datum på. 
 
Vad är din största framgång 2012?
Att jag har lärt mig väldigt mycket under dom svåra åren jag gått igenom då jag bara velat ge upp, jag har blivit starkare och växt som människa och har lärt mig och säga ifrån till saker jag tycker är fel.
 
Bästa köpet?
Hmm, svårt att sätta svar på faktiskt.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
På massa skit mest som t.e.x onyttig mat och god saker för att försöka trösta mig själv.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut!
 
Bästa minnet från 2012?
En hel del.
 
Har du haft ett förhållande under 2012?
Nää
 
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Mycket.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt på mitt eget bästa mycket mer och sluta slösa energi på folk som inte uppskattat det för fem öre.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat tid på att vara ledsen för saker som jag egentligen inte borde ha varit ledsen över och som där uppe, slutat slösa energi på folk som inte uppskattat det och inte är värd tiden på något sätt.
 
Favoritprogram på tv?
Portkod 1321, Bonde söker fru & Efterlyst.
 
Största musikaliska upptäckten?
Va?
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Dagen innan hade jag Fest hemma med några av mina närmaste som fortsatte med Festande ute på gräsmaln där det var fest. Riktigt bra kväll fast hade en jädrans baksmälla på morgonen då jag fyllde 18 som för mig var väldigt stort just då iallafall. Men spenderade dagen med Miriam, släkt och familj!
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Absolut.
 
Vad fick dig att må bra?
Vissa tillfällen då klumpen i magen inte existerade och såklart mina underbara vänner.
 
Vem saknade du?
Venne?
 
De bästa nya människorna du träffade?
Massa, sjukt tacksam!
 
Det bästa du har åstadkommit i år?
Känner mig starkare som människa och tar ingen skit från nån!!!
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Vakna med en positiv inriktning och kämpa för den du är och slösa inte bort en massa onödig tid och energi på folk som inte ger tid eller energi tillbaka till dig själv.

______________________________

Mina nyårslöften:

1. Minska med rökningen tills jag slutar helt.
2. Mer egen tid och sysselsätta mig med saker för mig själv som ger mig ny energi och livslust osv.
3. Börja gymma och powerwalka när snön börjar smälta och få en skaplig kropp till sommaren.
4. Låta 2013 bli ett år med massa Festligheter och annat skoj.
5. Hemlis
6. Deal med en vän för att lyckas nå toppen fortare!
7. Jobba på att gå vidare från mitt förflutna som gör mig ledsen.
8. Kämpa ännu mer med Skolan och fokusera mer på min framtid.
9. Bli mer självsäker och få bättre självförtroende.
10. Fortsätta vara mig själv och strunta i vad andra tycker och tänker om vad jag väljer att ta för beslut i mitt liv.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback