SNÖ KAOS

Sjukt mysigt väder ute även fast det är ett riktigt snökaos osv.
Blev en hemmadag från plugget för min del idag för att jag är så klantig och har så grymt svårt att vakna av den förbannade klockan.
Har varit iväg på Ica och gjort lite ärender och hunnit gjort mig klar och om tie minuter tar jag Stadslinjen till stan och tar 53an till Delsbo och umgås med Jonas och dom andra enstund.
Fick ett ryck som sa att jag måsta dra iväg så får bli så ikväll, när jag kommer hem vilket blir tidigare en vanligt så har jag lovat att umgås med Miriam så det blir ännu en dag med saker helatiden som jag ska göra.
Det här är en bra dag, humöret på topp och jag är taggad inför nya tag i skolan imorgon. 
Puss :-)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback