SPÅRAD GÅRKVÄLL

Minns bara början av partyt jag hade hemma i Pappas lägenhet med sjukt bra folk, sen blev det totalt svart.
Spydde som en gris under kvällen, grät,skratta osv.
Men från det jag minns så hade jag en förbannat bra kväll med massa bra personer. Stort tack till alla som gjorde kvällen så bra!!
Mår som förtjänat idag men det hindrar inte mig att dra på en Krog runda ikväll med Melissa.
Har lägenheten för mig själv tills ikväll och tänkte laga lite lyxmiddag och ta det lugnt tills då jag drar ut på fler Festligheter.
Med drickande blir det iallafall lugnt, det har jag verkligen bestämt mig för.
Imorgon lånar jag hem Sötnosen Olle och spenderar hela min Söndag för att gosa med honom och gå på långa sköna promenader. Sjukt bra helg! Puss :*


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback