HAMNMYS

Hallådär, tidigare ikväll vid sju tog jag och Miriam moppen ut till Hamnen och myste till det lite extra och tog med oss en popcornskål. Satt och pratade mellan allt och himmel å jord medans vi fotograferade en heldel. Blev kvar i nästan 2 timmar och bestämde oss för att sticka vidare ut till Maln där jag tog 3 bilder innan vi åkte därifrån, dom ser ni i inlägget nedan. Nu har jag suttit och lyssnat på lite bra musik i ungefär en halvtimme och ska dra mig vidare ner till Hanna och umgås med henne innan jag tar min nattprommis. Sommarlov är sååå underbart. Puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Härliga bilder!

2013-07-01 @ 18:51:36
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback