13:08

Precis hemkommen från Forsa, åkte tillbaka dit igår kväll och blev kvar en natt till. Har nästan inte sovit hemma nånting nu på lovet, har varit sjukt skönt med en paus hemifrån.
Hade en väldigt trevlig kväll/natt igår hos Amanda med Antonia,Nadja,Christian och Björsken. Skrattade en hel del, kikade på Hitta nemo och åt gott och umgicks helt enkelt.
Imorgon är det skolstart igen och i tanke på att ettorna från Handelsprogrammet och dom på Hotell och turism kommer tillbaka efter tre veckors praktik så känner jag mig taggad, äntligen slipper jag vara utan Angelica på skolan.
Tyvärr har jag ingen passande bild till det här inlägget så ni får klara er utan bilder den här gången. 
Nu ska jag byta om, göra mig klar och dra till Erik. Sen får vi se vad resten utav kvällen har att erbjuda! puss :-)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack finaste du! Så glad att du finns, och detsamma gumman<3

2013-03-10 @ 13:25:39
URL: http://www.orli.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback