DESSA UNDERBARA KÄNSLOR

Vädret idag enligt mig är hur härligt som helst trotts minusgraderna. Solen strålar och är varm. 
Började min morgon med en promenad, riktigt skönt, avslappnande och behövligt.
Mamma glömde bort mig imorse eftersom hon hade så stressigt till Gävle med jobbet så blev att jag stannade hemma idag okså, usch vad dåligt sanvete jag får när det har blivit att jag hoppar över en heldel skoldagar.
Aja, åt en riktig brakfrukost imorse och ska alldeles strax laga något att äta innan jag drar vidare till Delsbo.
Imorgon är det äntligen Fredag och jag ska äntligen få träffa Erik igen efter snart en hel vecka, buhuu.
Sen imorgon kväll sticker jag förmodligen till Forsa, kör en sleepover hos Antonia och spenderar kvällen hos Amanda och myser till det riktigt ordentligt. Tummen upp!


Trackback