TISDAG

Förlåt för sen bloggning. Idag har vädret varit på topp igen, helt otroligt vilka sommarkänslor man får, nästan FÖR varmt.
Idag har jag hunnit med en heldel faktiskt. Har hunnit träffat Erik ensväng igen timmen innan han skulle åka och nu är han i London och blir där tills Söndag. Hur ska jag klara mig utan att få umgås och prata med honom på så länge? Blev såhimla nere då han åkte och vill bara lägga mig ner och gråta justnu för att jag saknar han såhimla mycket redan. Känsliga jag!
Iallafall så har jag även suttit på Möljen med fina vänner i eftermiddag, varit iväg ensväng till Delsbo tillsammans med Antonia och tillsist har jag haft några timmars ensamtid.
Avslutar dagen med en snabb kvällsprommis tillsammans med min fina vän Tobbe L. Efter de tänkte jag köra på ett klassiskt balkonghäng innan jag går och lägger mig. Tända lite ljus och bara mysa till bra musik.
Imorgon är det sista dagen i skolan för veckan och sen har vi långhelg. Blir en myskväll hos Amanda imorgon på kvällen som det ser ut nu, man vet aldrig eftersom planerna ändras väldigt snabbt. Imorgon eftermiddag efter skolan och så ska jag iallafall ut å Övningsköra och sen njuta ute i solen om vädret håller i sej. Så mycket merän så har jag inte att komma med justnu. Puss!
 
Trackback