GOOD FEELINGS

Jag längtar så fruktansvärt mycket till December. Inte långt kvar nu och det är så mycket som vi alla har att se fram emot under December månad. Framför allt Julafton & Nyårsafton, sen har vi ju Advent, Lucia, Julskyltning och andra roliga möjligheter. Fick sån positiv känsla när snön visade sig för första gången nu i år, så himla härliga känslor dök upp. Jag har väldigt dåliga minnen sen mitt förflutna som pågick i 4år som var som värst under den kalla vintern/vintrarna men nu känns det så himla bra och mysigt med snö, det kan ju inte vara något annat en för att jag som sagt har lagt det förflutna bakom mig vilket var för över ett halft år sedan nu.
Tänk er stickade tröjor, varma drycker och en massa doftljus en kall vinter kväll. Åh är så fruktansvärt taggad!

Iallafall så blev det ingen promenad med Louise ikväll för att jag inte hade någon sjuss, så istället bestämde jag och Caroline att vi skulle umgås och jag fick träffa och gosa med hennes lilla sötnos Nelly. Blev helt knäsvag, såhimla söt hon är go gumman där :')
Imorgon har jag lovat Märta att åka till Delsbo och det tänker jag absolut göra, därefter åker jag vidare till min pojke i Ljusdal. Puss!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback