MÅNDAG & NY VECKA

Höst vädret blir bara värre & värre, mörkare ute för varje dag och gråare och gråare på dagarna. Usch, tycker solen kan ta och visa sig igen, litegrann åtminstone. 
Jag har hamnat i en period å varit där i minst 1,5 månad nu där jag inte mår alls bra och har inte varit kontaktbar nästan åt någon merän Hanna,Miriam & Robin. Börjar tappa bort mig själv bara mer och mer å jobbar som en idiot på det så att jag ska känna mig stabil och hitta livslusten igen. 
Idag har jag iallafall lite planer och på dom tänker jag ta med mig Miriam när hon har kommit hem från skolan och landat enstund. Hoppas ni mår bra allihopa och ta vara på det ni har i livet som får er att må bra istället för att kasta bort något som ni vet innerst inne att ni behöver i erat liv. Puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback