MIN HELG

Min Fredag: I fredags var jag helt totalt slut, orkade inte göra någonting. Vela bara vara inne och för mig själv. Var meningen att jag skulle va med Julia på kvällskvisten å dra ett Donkenkäk osv men eftersom jag ändå skulle till Louise och hämta pengar så blev jag kvar där och vi gick ner på Maxi och köpte chips,dipp och dricka och tog det lugnt och pratade om allt möjligt. Kom hem då klockan var ungefär halv 12 och då kom Miriam förbi enstund och höll mig sällskap tills jag skulle gå å lägga mig.

Min Gårdag "Lördag": Igår var det planerat Festligheter hos mig med brudarna innan jag å Louise skulle ut på Hogges. Julia kom till mig vid tre och vi gjorde oss klar tillsammans och skratta som idioter i väntan på att Lollo och Anna skulle komma. Vid 7 tiden dök Linus okså upp och timmen innan vi skulle gå så kom även Maja & Angelica. Blev en tidig kväll för min del. Jag kände mig jättekonstig, på dåligt humör och helt död i slutet av kvällen så tog en promenix hem då klockan var närmare 12 tiden och la mig direkt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback