MIN LÖRDAG

Hade faktiskt en bra kväll igår med olika folk. Började att fördricka här med Jessica,Emma å Louise. Vid halv elva fick vi sjuss av Billy ner på stan och drog på Hogges. I slutet utav kvällen var jag mest med min efterlängtade Malin å sen följde Anton med mig hem å sov hos mig. Idag mår man som förtjänat och nu känner jag verkligen att jag måste ta det lugnt i någon helg. Den här helgen har spårat lite föör mycket tycker jag men säger som jag alltid säger, YOLO. 
Nu ska jag klä på mig och gå över till mina kusiner och fira Kevin som fyller 9år idag, min gounge. Senare blire en fet promenad, en skön dusch och dra till Louise. Pussis!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback