SUNDSVALL MED MAMI


God kväll mina kära läsare!
Efter skolan idag så åkte jag och Mami direkt till Sundsvall och har varit där hela dagen, är hur trött som helst och har huvudvärk så jag vet inte vad. Har shoppat en hel del, ber om ursäkt för grymt dåliga bilder.
Köpte iallafall en långkjol, smycken, en kofta,ett rött nagelack, nya hörlurar, BH och två par nya skor. Tack bästa Mami. Är såhimla nöjd med det jag har fått idag och vi avslutade shoppingen med att äta gott innan vi begav oss hemåt.

Kom hem för en timme sedan ungefär och nu sitter vi och myser framför Idol å äter lite onyttigheter och har ljus tända. Efter Idol blir det ett klassiskt balkonghäng med musik och en filt innan jag hoppar till sängs.
Känslan att veta att jag är ledig imorgon känns helt underbart, sova ut och ta det lugnt. Planerna inför imorgon så har jag å Antonia pratat ihop oss om att åka till Delsbo igen på kvällskvisten å spendera våran kväll med dom där. På dagen blire till att plugga Samhällskunskap & Matte. Puss!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback