TORSDAG

Hade lektion från 8:15-09:00 idag som var praktikprat så kände ingen större mening med att dra dit. Sov till kl var runt elva och kikade på några gamla avsnitt av solsidan och gjorde mig klar medans jag väntade in Julia. Vi drog ner på stan å mötte Louise och gjorde lite ärender. Kl 4 stack jag till frisören och klippte bort allt mitt slitna hår inför imorgon eftersom jag då kl 11 ska göra extension. 
Jag å Julia har äntligen fixat inbetalningen till studentkryssningen okså så att i april sticker vi inklusive Melissa och Louise. Wihoo!
Aja, ikväll har jag inte gjort så mycket faktiskt. Varit fram å tillbaka till Linus, sjussat Julia och gått å blivit febrig. Känner att det inte kanske är den perfekta starten på helgen dock..


 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback