MIN TISDAGSKVÄLL I DELSBO

Hallådär! Min kväll har jag spenderat i Delsbo med saknade vänner. Eftersom en av fritidsledarna lämnade livet under helgen och tog farväl så var det minnesstund ikväll med massor av fina levande ljus. Vila i största frid goaste Mats, vi tänker på dig och hoppas att du sover gott. Våran fina stjärna!
Trotts sorgen,tårarna och alla kramar så har jag haft en riktigt mysig kväll tillsammans med bara bra folk runt omkring. Jag och Antonia tog bussen hem strax efter åtta och nu har jag precis kommit innanför dörren. Innan jag går och lägger mig tänker jag kika på kvällens avsnitt av Idol och försöka slappna av enstund. Tänker okså tända ännu fler ljus för Mats. Natti!

 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback