SKRIVER AV MIG LITE

Är så otroligt stressad över precis allt. Vart ska man börja? Vart någonstans hittar man motivation? 
Har blivit så otroligt lat på senaste tiden, sen en väldigt lång tid bakåt. Även fast jag vill ut på promenader, äta nyttigt och gå ner några kilon så kommer allt annat å stöd till andra alltid i prio ett istället för att ta handom mig själv så jag själv okså känner mig stabil i mitt liv.  Efter att jag börjat må riktigt dåligt över hur jag ser ut och hur min kropp ser ut så känner jag att det är dags att verkligen börja göra något åt det.
Pratade med Louise på telefonen tidigare idag i 2 timmar och prata av mig min stress och hur det har känts på senaste tiden. Var så otroligt skönt att ha någon som verkligen lyssnade på vad just jag hade å säga efter att ha blivit översvämnd av andras problem och deras sorg i en lång tid nu. Det är okså något som stressar upp mig nå förbannat. När ska man hinna med sig själv? 
Vill bara krama om Peter och aldrig släppa taget, stänga av mobilen och allt annat runt omkring. Ska bli så himla skönt med en vecka i Alanya med kusin Frida. Få åka till en helt ny miljö i ett helt annat land å bara slappa och göra det jag tycker är kul. Kanske är de det som behövs för att jag ska komma på fötter igen och kunna börja på en ny start?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback