NY KLIPPT


Var och klippte mig idag. Första gången på flera år som jag får höra av frisören att hon är imponerad av mitt hår för att jag hade lyckats hållt det så friskt och att det hade växt väldigt mycket sen jag träffade henne sist när jag satte i extensions. 
Behövde inte alls klippa nå mycket men fick bort det som var risigast där bak på topparna. Blir till att fortsätta med dom bra hårprodukterna som jag har och undvika att platta det som jag har gjort nu på senaste tiden och plattar det bara vid speciella tillfällen typ. Så imorgon ska jag beställa hem fler av mina produkter eftersom dom börjar ta slut. Mycket nöjd!
Förlåt för dålig och snabb bild.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback