SÅ VAR DET HELG IGEN


Vaknade av att kusin Terese ringde och väckte mig vid 3 tiden i eftermiddag trött som jag var. Pratade med henne enstund innan jag gick upp och började plocka ihop och dammsuga rummet. Nu står det gokäk i ugnen och den här helgen tänker jag ta det lugnt och bara vara. Ska ta vara på min ensamtid eftersom Peter är hos sina föräldrar i Brännås över helgen och jag valde att stanna hemma. Skönt att få vara ensam ibland okså och försöka hitta lite ny energi. För ikväll har jag iallafall inga direkt spikade planer förutom att jag ikväll tänkte mysa ner mig i ett skumbad och sitta med hårinpackning och ansiktsmask ettag. Puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback