SÅ AVSLUTAR JAG MIN ONSDAGSKVÄLL

Efter en myskväll med chips, dip, cola & tända ljus tillsammans med Miriam framför filmen Carrie så avslutar jag min kväll med att läsa lite Mode & inspiration + lite kändisskvaller. 
Skola imorgon och faktiskt så är jag taggad för att träffa allihopa igen, men mest så ser jag fram emot att äntligen få träffa min allra bästa vän Louise. Känns som jag inte har träffat henne på aslänge. Ska bli skönt med lite rutiner och äntligen få sätta igång med praktiken och tjäna in dom där extra tusenlapparna i månaden så jag kan shoppa ännu mer en vanligt. Hihi!
Rekommenderar filmen Carrie till er alla okså, riktigt bra men även lite otäck så kolla på den tillsammans med någon om ni är känsliga vill säga. Puss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback