HAN SOM STÅR MIG NÄRMAST HJÄRTAT, MIN KÄRLEK & BÄSTAVÄN.



Efter all skit jag var med om känns det som menat att du och jag skulle hitta varandra. Jag behövde bara se på dig för att undra vem du var, två dagar efter låg jag i din famn och lyssnade till dina hjärtslag. 
Idag 4 månader efter så har vi gått igenom såhimla mycket tillsammans och delar både skratt, gråt, glädje och sorg med varandra. Du har aldrig gjort mig illa på varken utsidan eller insidan utan har behandlat mig som en prinsessa hela vägen.
Den här pojken fick mig att tro på kärleken vilket jag aldrig trodde jag skulle våga göra igen. 
Han står alltid vid sidan om och tar emot mig efter alla fall å håller om mig och torkar mina tårar när jag bryter samman. Jag är så otroligt lyckligt lottad som fick chansen att lära känna dig och tillslut kalla dig för min. 
Mitt finaste hjärta, vad vore jag utan dig? ❤️

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback